zondag 9 mei 2010

Kort Muis Snoertje

Zo lang als het duurde was ik best tevreden met het korte snoertje van de Mighty mouse. Met het inpluggen in het keyboard lag er zodoende geen overbodige kabel   op het bureau. Sinds ik de Magic mouse heb, wilde ik de oude muis voor de MacBook gebruiken. Zonder verlengsnoertje gaat dat dus mooi niet lukken.


Bij het maken van de MacBook heeft men vergeten dat dit snoertje zo kort was, of deze notebook is uitsluitend voor linkshandigen bedoeld? Ik zou verwachten dat de nieuwste MacBooks wel een USB-poort aan de rechter kant zou hebben. Helaas... en jammer, want een verlengsnoertje ziet er eigenlijk niet uit!

Hetzelfde probleem heb je trouwens als je een draadloos keyboard hebt, en een bekabelde Mighty mouse wil gebruiken.

-

1 opmerking:

  1. Piet, tijd om over te schakelen op de Magic Mouse. Ik heb mijn draadloze Mighty Mouse al een tijdje geruild voor dit geweldige kleinood.

    BeantwoordenVerwijderen

Powered By Blogger
 
Wikipedia Affiliate Button UA-5298113-4