maandag 16 juni 2008

Update OSX Leopard 10.5.3

In oktober 2007 werd Leopard geïntroduceerd.
Zoals elk nieuw besturingssysteem heeft ook deze versie zijn 'bug fixes' van tijd tot tijd nodig.

Ik realiseer me dat bij het uitkomen van deze update ik er niet echt op zat te wachten... Leopard doet in mijn ogen alles prima, en dat is best opmerkelijk te noemen in een wereld waar de concurrent enorm worstelt om zijn Vista van servicepacks te voorzien. En tevens er niet in blijkt te slagen na meer dan een jaar iets te hebben staan wat, voor een klant als ik, acceptabel te noemen is.

De update van Leopard zou naar zeggen meer dan een uur tijd in beslag nemen. Ik nam dus de tijd. Mijn iMac was echter binnen het kwartier klaar. En mijn MacBook deed er ook maar een minuut of tien over. Dat lijkt mij best snel voor een update van dik 500 MB!

Na de update heb ik geen veranderingen geconstateerd, alles werkt zoals het moet, en goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger
 
Wikipedia Affiliate Button UA-5298113-4