dinsdag 30 september 2008

Microsoft Office deinstalleren Mac

Ik heb op de Mac nogal wat documenten uit mijn PC-tijd staan. Ik installeerde voor het openen hiervan de Mac versie van MS Office. Aangezien ik hiernaast ook NeoOffice en iWorks gebruik, is dat eigenlijk een overbodige applicatie. Trouwens als je weet dat de standaard teksteditor van OSX zelfs 'docx' bestanden opent, dan heb je in principe genoeg! Aldus besloot ik het maar van de computer te verwijderen. Hoe simpel gaat dit eigenlijk?

Een verslag(je):
Men gaat naar de folder 'Programma's'
Men opent vervolgens de map 'Microsoft Office 2004' om jezelf ervan te verzekeren dat er echt geen deinstaller is...
Die is er inderdaad niet, dus pakken we de map 'Microsoft Office 2004' op en deponeren het in de prullenbak, die we hierna netjes legen. Et voilĂ ...
2 seconden werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger
 
Wikipedia Affiliate Button UA-5298113-4